Dags att börja fundera på en blogg, igen!

Det är en bit över tio år sedan jag bloggade sist. Då fanns inga bloggverktyg och det kallades inte ens blogg. Jag skrev något som idag skulle kunna kallas blogg, till en början på en bbs som Leif Bength drev och sedemera på en webbplats som samme man rullade i egen regi som ett tidigt webbhotell i den lilla Dalaorten Våmhus. `

Dags att funder igen. Därför att det finns en hel del funderingar, länkningar och annat som inte får plats på twitter och där arenan på facebook känns på tok för smal och instängd.

Jag funderar och återkommer. Förhoppningsvis!

Om kihlanders

Kommunikatör på Borås Stad. Pappa, hundägare times two.
Det här inlägget postades i Blogg, Funderingar. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Dags att börja fundera på en blogg, igen!

  1. Leif Bength skriver:

    Kör hårt Anders!
    De är ganska precis för 10 år sen som jag lade ner bbs-en. Jag tror jag drev den mellan 1997 och 2001 nångång. Härliga tider och en skaplig snurr var det :-))
    /Leif

Kommentera

